Tapk MIESTE.lt fanu Facebook'e

×
2016-11-10 11:09 Organizatorių nuotr.

Pristatytas naujas karštas erotinis kalendorius su įžymybėmis

Vis daugiau įmonių neriasi iš kailio, kad darbuotojams pasiūlytų gerą darbo
aplinką, patrauklias sąlygas bei papildomas motyvacijos priemones.

Nemokama kava, tradicijomis tampančiomis įmonės šventėmis, laisvalaikio kampeliais su įvairiais žaidimais šiandien jau nieko nenustebinsi – visa tai po truputį tapo norma. Tačiau mažos ir vidutinės įmonės turi ieškoti ir rasti
naujų būdų bei formų sudominti bei motyvuoti darbuotojus.

Vienas tokių pavyzdžių – kasmet leidžiamas įmonės darbuotojų kalendorius. Tokį projektą prieš kelerius metus pradėjusi UAB „TV Žaidimai“, šiandien gali pasidžiaugti itin teigiamais atsiliepimais ne tik iš kalendoriaus modeliais tapusių merginų, bet ir klientų, kurie itin pozityviai vertina tokią unikalią dovaną.

Šių metų pabaigoje pasirodė jau ketvirtasis, valdančios prekinį ženklą BetGames.tv, kalendorius. Pirmajame buvo kazino tema, kadangi įmonė teikia paslaugas azartinių lošimų verslo dalyviams, antrajame – sporto, nes didžioji bendrovės klientų dalis organizuoja ir sporto lažybas, trečiajame vėl sportas – subtiliai perteiktos olimpinės sporto šakos, kadangi2016-aisiais vyko vasaros Olimpiada Rio de Žaneire, Brazilijoje.

*2017-ųjų kalendoriaus fotosesija vyko įstabaus grožio gamtos kampelyje, ne kartą užsienio žurnalistų ir turistų
susižavėjimo aikčiojimų bei pagyrimų sulaukusioje Nerijoje. Merginos buvo fotografuojamos kopose, smulkaus smėlio paplūdimyje ir šaltose Baltijos jūros bangose.

Ankstesniuose kalendoriuose buvo galima rasti grupės „Kitokios“ nares Indrę Burlinskaitę ir Gretą Lebedevą, o šįmet savo puikiai ištreniruotą kūną prieš fotografo objektyvą demonstravo Jolanta Leonavičiūtė ir kita žinoma žavi šviesiaplaukė – Lietuvos nacionalinės futbolo rinktinės vyr. trenerio Edgaro Jankausko sužadėtinė – Viktorija Staponaitė.


Gražia tradicija tampantis kalendorius yra „du viename“. „Visų pirma, tai motyvacinė priemonė įmonės organizuojamus žaidimus vedančioms merginoms. Kai kurioms iš jų žaisminga kasmetinė teminė fotosesija yra puiki
savirealizacijos forma. Graži nuotrauka kalendoriuje - didelis stimulas būti pavyzdinga darbuotoja ir gauti galimybę įsiamžinti. Tad visos džiaugiasi darbo vaisiais ir mielai dovanoja artimiesiems bei draugams. Tai buvo išskirtinė dovana, kadangi riboto tiražo spaudinio iki šių metų nebuvo galima įsigyti.“, - teigia bendrovės Veiklos vystymo vadovas Vytautas
Kačerauskas.

Įmonė turi klientų visame pasaulyje, tad mintis gaminti kalendorių su įmonėje dirbančių merginų nuotraukomis kilo neatsitiktinai. „Tai įvaizdinės reklamos dalis. Kalendorių iki Naujų Metų išsiunčiame partneriams bei klientams. O vėliau, vasario pradžioje, daliname kasmetinėje specializuotoje parodoje Londone“, - apie kitą šio projekto pusę pasakoja
V.Kačerauskas.

Norintys įsigyti seksualumu dvelkiantį kalendorių, tai gali padaryti nuo lapkričio 10 d. didžiuosiuose prekybos centruose (Maxima, RIMI, IKI) bei kioskuose Narvesen (Lietuvos spauda).