Ilgomis blakstienomis pribloškė ir E.Straleckaitė, ir V.Šaulytė - mieste.lt

Tapk MIESTE.lt fanu Facebook'e

×
2018-08-16 10:04 Naurimo Zavecko nuotr.

Ilgomis blakstienomis pribloškė ir E.Straleckaitė, ir V.Šaulytė

Tokiomis ilgomis ir ryškiomis blakstienomis, kaip Kauno restorane „Fresh buffet/Medžiotojų užeiga“ surengtoje grožio, skonių bei kvapų šventėje, žinomai stilistei Viktorijai Šaulytei, šokėjai Eglei Straleckaitei Daugėlei ir aktorei Ritai Sekmokienei anksčiau puoštis dar niekada nebuvo tekę. 

Apie tai, kad įvairiaspalviai, akis paryškinantys aksesuarai tampa vis madingesni bei aktualesni, „Madam Butterfly“ pavadintame vakare pasakojo vienos geriausių Lietuvoje blakstienų priauginimo meistrių. Anot jų, pasaulio grožio industrijoje kelerius artimiausius metus karaliaus mėlynos blakstienos. Populiarumo viršūnėje esančiai spalvai šaltuoju sezonu nenusileis rožinė bei raudona. 

„Tokios ilgos ir ryškios blakstienos nėra priauginamos. Jas tiesiog galima užsiklijuoti. Todėl neabejoju, kad vis daugiau moterų renginiuose ir vakarėliuose išsiskirs ne tik savo apranga, bet ir itin pastebima makiažo detale“, - įžvalgomis dalinosi stilistė V. Šaulytė.

Jos teigimu, aplinkinių dėmesį patraukia ne tik blakstienų spalva, bet ir jų dekoro elementai – kristalai ar blizgučiai.

V.Šaulytę šįkart šventei papuošė „MB Beauty School“ projekto „Top Level educators team“ lektorės Juana Balkevičienė ir Aistė Cikanavičė. E. Straleckaitės blakstienomis rūpinosi Ieva Pudževytė ir Laura Kaminskienė, o R. Sekmokienės - Sonata Vieta Adomavičienė ir Inesa Vrubleskienė. 

Visos šešios lektorės yra skirtingų sričių specialistės, kurios specializuotuose mokymuose padeda grožio srities meistrėms tobulėti, įgyti žinių bei teisę vėliau pačioms vesti kompetetingus kursus. Temos, kuriomis jos veda mokymus: Laura Kaminskienė – „Trenerio kvalifikacija“, Juana – „Blakstienų priauginimo trenerė“, Aistė – „Blakstienų laminavimo trenerė“, Sonata – „Ilgalaikio makiažo trenerė“, Ieva – „Antakių architektūros trenerė“, Inesa – „Fibroblast procedūros trenerė“.

„Norėjome neįprastai pristatyti mūsų mokyklos projektą, todėl, pasikviesdamos modelius, stengėmės pademonstruoti bent aktualiausias vienos grožio srities mados tendencijas“, - paaiškino „MB Beauty School“ įkūrėja L. Kaminskienė. 

Kalbėdama apie blakstienų priauginimą, E. Straleckaitė Daugėlė prisipažino anksčiau šią procedūrą išmėginusi tik kartą ir rezultatas jai nepatikęs. 

„Bet tai buvo jau senokai. Tuomet vyravo kitokios mados – blakstienos turėdavo būti kuo ilgesnės ir sunkesnės, o būti barbe nenorėjau. Dabar viskas kitaip – jau kuris laikas akcentuojamas natūralumas, tad procedūra tapo aktuali ne tik moterims, bet ir dėl ligos ar kitų priežasčių nuosavų blakstienų neturintiems vyrams“, - svarbia įžvalga pasidalino E. Straleckaitė Daugėlė. 

Kad sustiprinti itin moteriško vakaro, į kurį savo damas palydėjo ir vyrai, atmosferą, jame buvo pasitelktos dar kelios priemonės – kvapas bei skonis. Renginio dalyviai vieni pirmųjų Lietuvoje galėjo iš arti apžiūrėti bei pasimėgauti naujausiais Lietuvos kūrėjų darbais – itin originalaus dizaino kvapais automobiliui, kvepiančiomis lazdelėmis bei namams skirtais naujais aromatais. Daug dėmesio šįkart sulaukė „Aromika“ kompanijos naujovė, skirta transporto priemonėms - „Rubinu“, „Auksu“ ir „Sidabru“ pavadinti kvapai ne tik akimirksniu pasklinda automobilyje, bet ir populiarėja dėl originalaus stiklo buteliuko dizaino. 

Vakaro metu daug liaupsių sulaukė restorano “Fresh buffet/Medžiotojų užeiga“ virtuvės virtuozai. Verslo centre „Kauno dokas“ įsikūrusi įstaiga miestiečių tarpe jau kurį laiką vadinama gardaus maisto rojumi. 

„Visos mūsų erdvės transformuojasi. Greta restorano yra konferencijų salės, kurios, esant poreikiui, gali tapti mūsų dalimi“, – pasakojo pirmąjį veiklos sezoną skaičiuojančios vietos įkūrėjas Ričardas Mačiulaitis. 

Anot jo, restorano veiklos principas yra neriboti pietūs – sumokėję nustatytą sumą svečiai gali vaišintis bet kokiais tą dieną paruoštais patiekalais ir tiek kartų, kiek tik pageidauja. Pietaujantiems specialius karštuosius patiekalus restorano šefai pagamina iškart jiems juos užsakius prie atviros virtuvės. 

„Restorano koncepciją itin vertina laukiantieji svečių, organizuojantieji renginius ar konferencijas – jiems nereikia galvoti, ką žmogus mėgsta bei kiek suvalgys. Tai tampa visai nesvarbu, kai gali vaišintis kiek tik nori, o moki tik iš anksto nustatytą ir nekintančią sumą“, - pasakojo pašnekovas.