Tapk MIESTE.lt fanu Facebook'e

×
2016-11-26 15:00 MIESTE.lt nuotr.

R. Širvinskas-Makalius: pabūgo ateityje turėsiantis sveikatos problemų

Turizmo įmonės makalius.lt vadovas Rimvydas Širvinskas (26) sutiko su trijų mėnesių iššūkiu sveikatingumo ir sporto klube „G7“, įsikūrusiame Vilniuje. Iki šiol mažai laiko sportui turėjęs vaikinas nusprendė, kad metas susitvarkyti su griežtu grafiku ir į mitybą įtraukti sveikų produktų. Rimvydas pasisvėrė, nusišypsojo ir kartu su asmeniniu treneriu Gediminu ryžosi atsikratyti riebalų ir priaugti raumenų.

Vyras MIESTE.lt pasakojo, kad anksčiau jam buvo sunku atsitraukti nuo kompiuterio ir darbo, o kur dar visos kelionės, per kurias laiko ir pavalgyti nelikdavo. Sutrikęs gyvenimo ritmas darė įtaką svoriui. Susirūpinęs, kad ateityje gali susidurti su sveikatos problemomis, Rimvydas nusprendė: metas pokyčiams.

MIESTE.lt nuotr.

Mitybos pagrindai, nuo kurių R. Širvinskas pradės:

• Racionas sudarytas iš kokybiškų gyvulinės ir augalinės kilmės angliavandenių, baltymų, riebalų.

• Daug žalių daržovių (špinatai, brokoliai, agurkai).

• Švieži vaisiai (apelsinai, greipfrutai, obuoliai).

• Riešutai (anakardžiai, migdolai, lazdynų riešutai).

Tikslas:

Padidinti liesą raumeninę masę ir sumažinti riebalinę masę.

Laikotarpis – 3 mėnesiai.

Asmeninis treneris nusprendė, kad projekto pradžioje Rimvydas atliks bazinius pratimus, pratimus su laisvaisiais svoriais, staklėmis ir su savo kūno svoriu.

Rimvydo duomenys projekto pradžioje:

Ūgis – 186 cm.

Svoris – 77,2 kg.

Metai – 26 m.

Maisto papildai

• Baltymų kokteiliai.

• Bcaa amino rūgštys.

• Multivitaminai.

• Omega-3 riebalų rūgštys (žuvų taukai).