Tapk MIESTE.lt fanu Facebook'e

×
2016-12-25 10:40 MIESTE.lt nuotr.

Makaliaus pokyčiai vos per mėnesį: ką darė ir ko atsisakė?

Keliautojas Rimvydas Širvinskas-Makalius (26), antrą mėnesį sportuojantis Vilniaus sporto klube G7, MIESTE.lt papasakojo, kur  daro didžiausią progresą.

Klubas G7 pataria

Laiko stoka, kasdienis bėgimas, trumpos dienos ir dėmesio sau trūkumas. Kaip tai išspręsti? Atsakymas yra – auksinė treniruotė.  Kad sporto klubo G7 lankytojai sportuotų saugiai, teko aplankyti ugnikalnį, esantį Kanarų salose. Pasitelkdami mokslininkų ir motyvuotų bendraminčių komandą G7 darbuotojai net 6 savaites įvairiomis klimato sąlygomis testavo naujausias metodikas, pristatomas ir plačiai aptarinėjamas naujausiuose mokslo bei medicinos žurnaluose.

MIESTE.lt nuotr.

Daugumoje fizinių pratimų programų, skatinančių riebalų mažėjimą, dėmesys skiriamas vidutinio intensyvumo nuolatiniam fiziniam krūviui – ėjimui, lengvam bėgimui. Tai jau vakarykštė diena. Be jokios abejonės, tai yra efektyvus būdas deginti kalorijas ir riebalinį sluoksnį, bet ar galime tam skirti 1-2 valandas brangaus paros laiko?

Jau įrodyta, kad aukšto intensyvumo intervaliniai pratimai naudingesni nutukusiems ir antsvorio turintiems žmonėms, norintiems atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Rimvydo šio mėnesio pasiekimai:

Keliaudamas po Šri Lanką intensyviai sportavo;

Treneris Gediminas sudarė mitybos planą, o Rimvydas jo laikėsi.;

Į racioną įtraukė žuvį;

Atsisakė ryžių, miltinių patiekalų ir saldumynų;

Svoris pamažu ėmė augti.